Vi använder cookies för att förbättra din upplevelse. Genom att använda siten godkänner du att cookies används för detta ändamål. Läs mer här.
Läs mer
För att skapa intresse och engagemang, såväl som att locka fler medarbetare till sjukhuset, skapade vi en utställning.
Hur når vi en målgrupp, som inte vill bli nådd? Med en extra lång dokumentärfilm om en lösning som räddar barns liv.
PwC behövde rekrytera en mängd nya medarbetare – inom en oväntad bredd av kompetenser.
Med en ny karriärsida blev SBAB mer personliga – och anpassade samtidigt kommunikationen efter olika mottagares behov.
Med hjälp av igenkännande situationer, humor och Daniel Hallberg skapade vi en kampanj som engagerade stort och skapade direkt effekt.
För att "ge tillbaka" och uppmärksamma sina medarbetare skickade PwC:s ledare ut "Tusen tack".
I kampanjen "Få nya perspektiv" var målet att skapa kännedom om Akademiska barnsjukhuset, både som sjukhus och arbetsplats. Resultat...
För att hylla alla fantastiska medarbetare på Akademiska sjukhuset lyftes de i en annons på Alla hjärtans dag.
Vilka är människorna bakom maskinerna? Cramo såg en ypperlig möjlighet att stärka sitt employer brand i sina befintliga kanaler.
Hur vi lyckades att attrahera en svårflörtad målgrupp och fick hjälpa Combitech med ett affärskritiskt dilemma.
Vad händer när steget mellan utbildning och yrkesliv blir för stort? Så här gör vi steget mindre för nyexade sjuksköterskor.
Hur får vi en av Stockholms minsta kommuner att sticka ut bland 26 andra? Vi hittade lösningen i hästhagar, åkrar och äppelgårdar.
Med kampanjen "Det börjar i Halmstad" nådde Stena Recycling rätt målgrupper och fick över 500 ansökningar.
Från att ha arbetat decentraliserat på 14 olika sätt, till ett nytt gemensamt. Så här hjälpte vi Cramo med deras HR-processer.
Ärlighet varar längst. För att attrahera fler medarbetare skapade vi ett koncept som bygger på medarbetarnas egna berättelser.