Vi använder cookies för att förbättra din upplevelse. Genom att använda siten godkänner du att cookies används för detta ändamål. Läs mer här.
Läs mer
SCA önskade en kampanj för att marknadsföra sin nya skogsmaskinförarutbildning och sitt förmånliga entreprenörserbjudande.
Fonus ekonomisk förening stod inför en utmaning när den nye VD introducerade en ambitiös strategi för att öka lönsamheten fram till ...
För att hitta tillbaka till framtidstron startade vi en kulturresa mot den attraktiva arbetsplatsen.
För att tydliggöra och förflytta bilden av vilka trafikförvaltningen är och vad de gör utvecklade vi en ny arbetsgivaridentitet.
För att skapa intresse och engagemang, såväl som att locka fler medarbetare till sjukhuset, skapade vi en utställning.
Hur når vi en målgrupp, som inte vill bli nådd? Med en extra lång dokumentärfilm om en lösning som räddar barns liv.
PwC behövde rekrytera en mängd nya medarbetare – inom en oväntad bredd av kompetenser.
Med en ny karriärwebb blev SBAB mer personliga – och anpassade samtidigt kommunikationen efter olika mottagares behov.
Med hjälp av igenkännande situationer, humor och Daniel Hallberg skapade vi en kampanj som engagerade stort och skapade direkt effekt.
För att "ge tillbaka" och uppmärksamma sina medarbetare skickade PwC:s ledare ut "Tusen tack".
Hur vi lyckades att attrahera en svårflörtad målgrupp och fick hjälpa Combitech med ett affärskritiskt dilemma.
Med kampanjen "Det börjar i Halmstad" nådde Stena Recycling rätt målgrupper och fick över 500 ansökningar.
Från att ha arbetat decentraliserat på 14 olika sätt, till ett nytt gemensamt. Så här hjälpte vi Cramo med deras HR-processer.
Ärlighet varar längst. För att attrahera fler medarbetare skapade vi ett koncept som bygger på medarbetarnas egna berättelser.