Kakor

Vi använder cookies för att förbättra din upplevelse. Genom att använda siten godkänner du att cookies används för detta ändamål. Läs mer här.

Jag godkänner inte kakor

Emil Harr

Copywritern som optimerar såväl löpturen som den kreativa processen

Emil Harr

Copywriter


På Coreworkers sedan: 2022

Bäst på: Manifest med feeling

Emil Harr

Copywriter


På Coreworkers sedan: 2022

Bäst på: Manifest med feeling

Att förenkla processer och skriva så att det berör är två av Emils drivkrafter på jobbet. Med ett intresse för såväl beteenden som problemlösning är han ofta med från början till slut i projekten – till och med när det blir IT-strul.

Vad är det roligaste med att vara copy?

Att få sätta sig in i helt olika branscher och försöka förstå dem och deras kultur. Och att beröra med ord!

Vilka är dina styrkor?

Att engagera människor och få alla i en arbetsgrupp att våga prata. Att se ur olika perspektiv – och att komma på idéer! Efter tio år på reklambyrå vet jag också värdet av tydliga, effektiva processer.

Vad lockar med just employer branding?

Att få jobba med människor och beteenden i stället för med konsumtion. Och att få hjälpa företag att skapa bättre arbetsplatser.

Var hämtar du energi?

När jag skruvar på cyklarna därhemma eller befinner mig i löpspåret. Jag älskar att meka, optimera och lösa problem – allt från mer vardagliga till mekaniska och digitala. Inför löpningen har jag självklart en lista på vilka kläder jag ska springa i vid vilken temperatur, allt för att effektivisera rundan!

Om du oväntat skulle få en dag ledigt imorgon – vad skulle du göra då?

Då skulle jag börja med att åka till återvinningen, sedan ta en (optimerad) löprunda och så avsluta med tv-spel, öl och ostbågar som belöning.

Fler medarbetare