På Coreworkers sedan: Augusti 2017
Bäst på: Spåna idéer och vara effektiv
På Coreworkers sedan: Augusti 2017
Bäst på: Spåna idéer och vara effektiv
Det är ett spännande och relativt nytt område som vuxit så mycket de senaste åren och vi märker nu att det växer för varje dag som går. Det är också så coolt att något som för oss är så självklart även börjar bli lika självklart för andra.
Jag tar med mig att inte ge upp och att inte sluta våga presentera idéer som är ”out of the box”. Att ständigt överraska kunden så de blir utmanade på ett positivt vis. Jag vill att kunden känner att de får något som de aldrig kunnat komma på själva, men som känns klockrent efter att vi presenterat vår idé.
Jag är en stor Disney-fantast! Som exempel på hur det kan urarta sig så såg jag Frozen fem gånger på bio och hade på soundtracket konstant under ett år. Ibland undrar jag hur min kille orkar!
Att koka soppa på en spik! Nej, men i stor grad handlar kommunikation i slutändan om tycke och smak. Ibland glömmer beställaren att det inte är beställaren själv som är målgruppen, och för att något ska bli så lyckat som möjligt är det viktigt att alltid kommunicera till målgruppen.