Kakor

Vi använder cookies för att förbättra din upplevelse. Genom att använda siten godkänner du att cookies används för detta ändamål. Läs mer här.

Jag godkänner inte kakor

Anna Collin

Employer Branding-expert och isnomad

Anna Collin

Head of People Business, Senior Advisor


På Coreworkers sedan: Februari 2017

Bäst på: Att entusiasmera

Anna Collin

Head of People Business, Senior Advisor


På Coreworkers sedan: Februari 2017

Bäst på: Att entusiasmera

Som före detta Employer Branding-ansvarig för SEB har Anna gjort hela resan från att ta fram ett arbetsgivarerbjudande till att aktivera det. Och bra gick det! Hon har vunnit en rad utmärkelser och senast 2017 Universums hederspris inom Employer Branding. Nu hjälper hon andra företag att lyfta sitt arbetsgivarvarumärke med sin förståelse för kunden och med ett stort hjärta.

Varför jobbar du med Employer Branding?

Jag brinner för att få företag att förstå vikten av människorna som arbetar där. Det är deras samlade kunnande, erfarenheter och engagemang som utgör nyckeln i företagets framgång.

Hur hämtar du energi?

Genom att bl.a. åka långfärdsskridskor och yoga. På vintern är jag en riktig isnomad och tar mig dit isen ligger. Jag älskar äventyret och upplevelsen på is. Jag är även utbildad Yoga-lärare. Yogan ger mig mycket energi och hjälper mig att skapa space.

Vad tar du med dig från ditt tidigare arbetsliv till Coreworkers?

Att jag själv gjort hela resan, från att ta fram ett medarbetarlöfte till att aktivera det. Jag har även jobbat med att utveckla verksamheter och organisationer samt arbetat både i affären och på marknads- och HR sidan. Dessa perspektiv tar jag med mig in.

Nämn en talang som du får utveckla här på Coreworkers?

Min skapande och kreativa sida får mer utrymme här och jag har fått en mer tydlig arena att vara och utvecklas på.

Hur är det att jobba på Banérgatan?

Det är härligt här! Det är kul att kliva in på morgonen och veta att man har en dag fylld av spännande och utmanande arbetsuppgifter och kreativa möten. Man känner värmen från kollegorna och det tror jag smittar av sig på våra kunder.

Fler medarbetare