På Coreworkers sedan: Sedan starten 2006
Bäst på: Att lyfta perspektivet och se helheter
På Coreworkers sedan: Sedan starten 2006
Bäst på: Att lyfta perspektivet och se helheter
I grunden tror jag det handlar om att jag är intresserad av människor, och att jag är nyfiken. Det har varit spännande att få vara med och lägga grunden till dagens arbetsgivarkommunikation i Sverige. Samtidigt är det ett kommunikationsområde som är relativt outforskat, till skillnad från reklambranschen där det mesta är gjort. Jag tycker det är kul och viktigt att hjälpa våra kunder inom HR att tänka mer marknadsorienterat. Vi på Coreworkers har varit långsiktiga, uthålliga och byggt på kvalitet. Det tror jag är vår framgångsfaktor.
Att vi alltid månar om vår varma kultur både internt och när vi möter kund. Det ska vara kul och lätt att jobba med oss, samtidigt som vi ska vara väldigt professionella och affärsinriktade. Därför är det viktigt att välja människor som passar in. Genom åren har vi varit superduktiga på att alltid rekrytera de bästa – både från HR och kommunikation. Jag är verkligen stolt över alla våra talanger, och det tror jag att våra kunder märker.
Jag älskar att vara ute i skärgården och är gärna ute på sjön. Försöker släppa jobbet när jag lämnar kontoret, för att kunna fylla på med maximalt av energi.
Det är inspirerande att växla idéer och tankar med duktiga och kreativa människor som utmanar mig. Sedan blir det såklart extra roligt när vi hittar bra samarbetsformer och kan bygga bra relationer med våra kunder. Då känns det verkligen att vi som team och företag har flow – det är då vi skapar magi!