Kakor

Vi använder cookies för att förbättra din upplevelse. Genom att använda siten godkänner du att cookies används för detta ändamål. Läs mer här.

Jag godkänner inte kakor

Nyheter / 2018-11-30

Hurra! Vi och Akademiska tog hem bronspokalen igår!

Det var riktig feststämning på AtSix igår på Magnet Awards när de bästa kommunikationsinsatserna inom Employer Branding prisades. Coreworkers och Akademiska sjukhuset rodde hem tredjepriset i tävlingskategorin Professionals för kampanjen Svart på vitt. I samma kategori var vi även nominerade tillsammans med Sveriges Radio. I kategorin Film & Video var vi nominerade tillsammans med Cramo och Svenska Spel.

 

Vi på Coreworkers är glada och stolta över pallplatsen, eftersom det kampanjmaterial som vi har tagit fram tillsammans med Akademiska sjukhuset har modet att sticka ut och prata om jobbets många sidor – både det ljusa och det mörka. Det är ett koncept som väckt stort engagemang och som fått ett mycket positivt gensvar från yrkesverksamma inom vården.

 

– Det har varit grymt att jobba ihop med Coreworkers. Ni har fångat vår utmaning på pricken och tagit fram ett koncept som känns perfekt och helt självklart. Vi har fått så mycket positiv feedback både internt och externt, säger Johanna Henriksson, HR-utvecklare för ledarskap och employer branding på Akademiska sjukhuset.

 

Läs mer om kampanjen Svart på vitt här!

 

 

Fler nyheter