Kakor

Vi använder cookies för att förbättra din upplevelse. Genom att använda siten godkänner du att cookies används för detta ändamål. Läs mer här.

Jag godkänner inte kakor

Elin Arnell

Kreativ beteendevetare som snappar upp mönster

Elin Arnell

Head of People Business, Senior Advisor


På Coreworkers sedan: 2010

Bäst på: Att se helheter och att få saker att hända utifrån det

Elin Arnell

Head of People Business, Senior Advisor


På Coreworkers sedan: 2010

Bäst på: Att se helheter och att få saker att hända utifrån det

För Elin är det en självklarhet att medarbetarna är den viktigaste resursen för att ett företag ska nå sina affärsmål. Lika självklart är det att vinna med laget. Och Elin brinner för att tillsammans med teamet hitta kreativa lösningar som svarar upp till kundens behov.

Varför jobbar du med Employer Branding?

Hela People-området ligger mig varmt om hjärtat. För mig är det en självklarhet att det är medarbetarna som är den viktigaste resursen i en verksamhet och vill man nå sina affärmål så behöver man göra rätt investeringar i medarbetarna. Jag brinner för att hjälpa våra kunder att navigera inom det här, både vad som behöver göras internt för att medarbetarna ska vilja stanna och utvecklas och vad som behöver göras externt för att attrahera rätt potentiella målgrupper.

Vad tar du med dig från dina tidigare roller inom HR till Coreworkers?

Jag har lärt mig att navigera i stora, komplexa organisationer, och har erfarenhet av att jobba på båda sidor. Jag kan sätta mig in i både ledningens och HR-avdelningens utmaningar samt har lång erfarenhet av att omsätta det till något konkret och handfast som skapar affärsnytta.

Nämn en talang som du får utveckla här på Coreworkers?

Min talang för att snabbt se mönster och förstå helheten och utifrån det kunna ta fram kreativa lösningar till kunden tillsammans med teamet.

Vad har du för talang som överraskar?

Jag är väldigt bra på att imitera norska, spela basket och simma under vattnet – dock inte samtidigt!

Fler medarbetare