Casino Cosmopol – Digital introduktion

Det blev en fint förpackad introduktion baserad på kasinots EVP

För Casino Cosmopol var Coreworkers det självklara valet när det gällde att skapa en gemensam, digital introduktion för de kasinoanställda.

Anledningen till att Casino Cosmopol efterfrågade en sådan var bland annat för att kasinot såg vikten av att bygga stolthet internt, skapa förståelse för ”min del i helheten” samt ge alla nyrekryterade samma chans att lära känna sin arbetsgivare. Matilda Eriksson, som var ansvarig för kasinots arbete med Employer Branding, säger:

– Förutom att introduktionen så väl speglar vår värdegrund och kultur så kommer den också hjälpa oss att flytta fram positionerna genom att den står för ett modernt och fräscht sätt att välkomna alla nyanställda.

För Casino Cosmopol har vi bland annat tagit fram:

  • Arbetsgivarerbjudande/Employer Value Proposition (EVP) och Employer Branding-strategi
  • Platsannonskoncept
  • Digital introduktion